Branch Paperless
Perakende bankacılık, günümüzde iyi bir müşteri hizmetinden fazlasını istiyor. Sektör, kendi seçtiği tedarikçisinin hem verimli hem de sorumlu şekilde iş yaptığını ve kendi kişisel verilerinin güvende olduğunu bilmek istiyor.
Birçok yerel banka hala ev kredisi ya da kredi başvurusu gibi belgelerini kendi organizasyonu çevresinde manuel olarak gönderiyor. Bu da evraklar yanış dosyalandığında ya da kaybolduğunda hem bilgi güvenliği hem de hata marjı açısından belirgin bir risk teşkil ediyor.
Ricoh’un Kağıtsız Şube hizmeti, bankalara, iş akışını sayısallaştırma ve belge yönetimini iyileştirme konusunda yardımcı oluyor. Hizmet, personelinizin dosyaları sayısallaştırmasını ve bunları bir elektronik onay akışına girmesini sağlıyor; bu sayede onaylanan konumlardan hızlı indirme için çabucak kullanılabilir hale geliyorlar.
Kağıtsız Şube sayesinde tutarlı ve düzenlenmiş bir yönetim sürecini (indeksleme ve arşivleme de dahil) birden çok ofiste ve şubede kolayca uygulayabilirsiniz. Personelin idari görevlerini azaltıyor ve aynı zamanda organizasyonunuzun uyumlu ve tümüyle denetlenebilir kalmasını sağlıyor.
- Önemli özellikler ve faydaları
-
Ricoh’un Kağıtsız Şube hizmeti, belge yönetim süreçlerinizi optimize etmenize yardımcı olan uçtan uca bir çözümdür.
Çözüm, şu konularda yardımcı olacaktır:
- Yanlış dosyalanan ya da kaybedilen belgelerden kaynaklanan hata marjını ve verimsizlikleri azaltmak
- Belge süreçlerini, müşterilere daha verimli bir hizmet sunacak şekilde optimize etmek
- Daha hızlı dahili iletişim ve yanıt süreleri sağlamak
- Arka ofis süreçlerini basitleştirerek işletme maliyetlerini azaltmak
- Şeffaf, kolay denetlenebilir bir belge yönetim süreci ile yönetmelik uyumluluğunu artırmak