Çerez Politikası

Ricoh, bu siteyi kullandığınızda size daha iyi bir deneyim sunmak için çerezler gibi veri toplama araçları kullanır. Bu ayarları nasıl değiştirebileceğinizi ve çerezler hakkında daha fazla bilgiyi buradan alabilirsiniz.

Müşteri İletişimi Yönetim Çözümü Paketi

Ricoh’un Müşteri İletişimi Yönetim çözümü paketi finansal kuruluşların müşterilerle iletişim yollarını düzenler.

Müşteri yazışmalarına ilişkin teslimatlarınızı kişiselleştirmenize, doğrulamanıza, optimize etmenize ve arşivlemenize yardımcı olacak bir dizi otomatik çözüm sunuyoruz. Paket biçimlendirmeden yazdırma ve postalamaya kadar her şeyi kapsıyor ve e-postayla pazarlama, postalanmış mektuplar ve karşılama paketleri gibi iletişimler için kullanılabiliyor.

Paket, müşterilerinizin kendi tercihlerini belirlemesine olanak tanıyan araçlar sunuyor, bu sayede tercih ettikleri biçimde kişiselleştirilmiş iletişimler alıyorlar. Daha fazla müşteri dijital iletişimlere geçtikçe işiniz daha fazla operasyonel verimlilikten ve daha yüksek tasarruflardan yararlanırken müşteri memnuniyeti de artıyor.

İletişim geçmişi belgeleniyor ve tamamen denetlenebiliyor, bu da işinizin mevzuat uyumluluğunu sağlıyor.


Önemli özellikler ve faydaları

Müşteri İletişim Yönetimi sayesinde finansal hizmet kuruluşları, düzenlenmiş bir iş süreci altyapısını yenilenmiş bir müşteri odağı ile birleştirebiliyor. Aynı zamanda, tamamen belgelenebilir, denetlenebilir bir iş akışı da raporlamayı kolaylaştırıyor ve size, sektör yönetmeliklerini karşılamanız için gereken bilgileri hızlı bir şekilde sunuyor.

Ricoh’un teknoloji paketi finansal kuruluşların şunları yapmasını sağlıyor:

  • Memnuniyeti ve tutulan müşteri sayısını artıran müşteri odaklı iletişimler sunmak
  • Süreçleri daha verimli iş yürütecek şekilde düzenlemek
  • Önemli süreçleri otomatikleştirerek insan kaynakları maliyetleri ile birlikte maddi tasarruf sağlamak
  • Denetlenebilir ve uyumlu bir iletişim yapısı oluşturmak
Servis kullanım vakaları

Daha iyi üretim süreçlerine bel bağlamak

Banka beyanlarından muhasebe belgelerine kadar, müşteri iletişimleri herhangi bir finansal kuruluşun müşterileri ile ilişkilerinin anahtar temas noktasını teşkil ediyor. Ricoh müşterisi, 1 trilyon avroyu aşan varlığı ve dünya çapında yaklaşık 100 milyon müşterisi ile dünyanın en başarılı perakende bankalarından biri. Süreç verimliliğini artırıp maliyetleri azaltırken, müşteri iletişimlerinin etkisini ve bütünlüğünü geliştirmek istedi.

Bankanın üretim yazdırma süreçlerini denetleyen Ricoh, birden çok süreç verimsizliği belirledi, bunlardan en belirgini bankanın farklı noktalarda farklı ön ödemeli ve art ödemeli yönetim sistemleri kullanmasıydı. Ayrıntılı bir analiz ve danışmanlık sürecinde, Ricoh, bankanın belge iş akışını ve yazdırma üretim süreçlerini dönüştürdü.

Ricoh’un yenilikçi çözümleri artık çeşitli dahili baskı süreçlerini işleyerek iş akışını düzenliyor ve esnekliği artırıyor. Çok kanallı içerik optimize ediliyor ve dijital biçimde çıkışı alınıyor ya da uygun bir cihaz kullanılarak yazdırılıyor. Baskı, indirimli posta ücretlerinden yararlanmak için sıralanıyor. İyileştirilmiş üretim verimliliği sayesinde banka bir üretim merkezine yaklaştı ve maliyetleri büyük oranda azalttı.

Ricoh bankanın iletişim bütünlüğünü geliştirdi, güven tesis etti ve müşteri memnuniyetini artırdı. Sayfa ve belge düzeyinde raporlamaya sahip bir kapalı döngü sistemi, müşterilerin yalnızca kendi hesaplarıyla ilgili doğru bilgileri göndermesini sağlıyor. Ayrıca ayrıntılı raporlama, bankanın üretim verimliliğini optimize etmesini sağlıyor. Postaların önceden sınıflandırılmasıyla, banka ayrıca indirimli posta ücretlerinden yararlanarak maliyetleri daha da azaltabiliyor.


İlgili hizmetler