Çerez Politikası

Ricoh, bu siteyi kullandığınızda size daha iyi bir deneyim sunmak için çerezler gibi veri toplama araçları kullanır. Bu ayarları nasıl değiştirebileceğinizi ve çerezler hakkında daha fazla bilgiyi buradan alabilirsiniz.

Dijital iş akışları

İşletmeler verimlerini en üst düzeye çıkarmaya ve çevre üzerindeki etkilerini en aza indirmeye çalışırken israf sorununu çözmeye de daha çok odaklanılıyor. Ricoh, geleneksel kağıt tabanlı işlemlerden çevre dostu, düşük maliyetli dijital iş akışı çözümlerine geçmenize yardımcı olmak için buradadır.

Ana hizmetler

  • Branch Paperless

    Branch Paperless

    Şube güvenliğini ve verimliliğini artıran, uygulanması kolay, sayısallaştırılmış bir belge yönetimi ve iş akışı süreci

  • Citizen Communication Management 2

    Vatandaş İletişimi Yönetimi

    Devlet departmanlarının kağıt bazlı sistemlerini dereceli olarak sayısallaştırmasına yardım eden bir hizmet


Kuruluşları dijital dönüşüme hazırlama

Geleneksel kağıt tabanlı iş akışlarından daha sade, öncelikle dijital olan iş akışlarına geçiş, maliyetlerde önemli ölçüde tasarruf sağlarken işletme verimini de arttırıyor. Tabii çevrecilik stratejinize yaptığı olumlu katkı da cabası.

Ancak iş belgelerinin ve bilginin yönetimini iyileştirmek, sadece yeni teknolojileri uygulamaya koymaktan ibaret değil. Teknoloji çözümünüzün çevreyle uyumlu sonuçlar üretmesi için sektörünüzün ve işletmenizin, süreçlerinizin ve çalışanlarınızın ihtiyaçlarını anlamanız gerekiyor.

İşletmeniz için en uygun olanı bulmak

Dijital iş akışlarının ve bilgi işlemin avantajları iyi biliniyor, ancak yerine oturmuş yöntemlerden ötesine atılım yapmak ürkütücü olabilir.

Kurumsal değişim yönetiminde geçmişteki başarılı performansımız sayesinde işletmenize yeni çalışma yöntemlerini benimsemede yardımcı olacak uzmanlığa sahibiz. Geniş bir sektör yelpazesindeki kuruluşların ihtiyaçlarını anlıyoruz ve işletmenize en uygun süreçleri ve yörüngeyi belirlemek için birlikte çalışacağız.

İşlemlerinizi kağıttan dijitale dönüştürün

Ricoh kuruluşunuzun yeni çalışma biçimlerine geçişi için gereken altyapıyı, rehberliği ve desteği sağlamak için buradadır. İster yerel bir küçük işletme olun, ister kurumsallaşmış global bir şirket, işletmenizi dijital bir geleceğe hazırlamak için bilgi süreçlerinizi ve iş akışlarınızı geliştirmenize yardımcı olabiliriz.

Bu soruna yönelik ilave hizmetler

  • eRecord Connect 2

    e-Kayıt Bağlantısı

    Tıbbi bilgileri hızlı ve kolay şekilde sayısallaştırmanızı sağlayan bir tek-düğmeden belge yönetimini çözümüdür.

  • Invoicing Services

    Faturalama Hizmetleri

    Muhasebe uygulamalarınızı optimize edin ve size, müşterilerinize ve tedarikçilerinize uygun bir hızda kağıtsız faturalamaya geçiş yapın


Aradığınızı bulamadınız mı?

Bizi arayın, size nasıl yardımcı olabileceğimizi konuşalım.

Gelin konuşalım